MARTIE 2022
Persoanele interesate sunt rugate să trimită CV-urile la adresa: gabriel.brumariu@secs.ro până Vineri, 18 Martie 2022.
Experienta si studii:
- Studii superioare profil economic
- Peste 3 ani experienta in management financiar si contabilitate in sectorul public/ privat si/sau ONG.
- Experienta in derularea procedurilor de achizitii publice.
Responsabilitati:
- Elaborare si transmitere rapoarte tehnice si financiare, asigurarea fluxului financiar in concordanta cu regulile financiare.
- Participare la sesiunile de formare organizate de FDSC in cadrul programului pe tematica financiara.
- Realizarea a procedurilor pentru derularea de achizitii in cadrul proiectului.
- Inregistrare contracte de munca, asigurarea inregistrarilor contabile si centralizare documente interne (ex: rapoarte de activitate si pontaje ale echipei si partenerilor, dupa caz).
- Completarea, listarea si distribuirea noilor angajati a: Contractului individual de munca, fisei de post si a celorlalte documente necesare pentru dosarul de personal.
- Calcularea statelor de plata lunare in baza informatiilor continute de contractele individuale de munca, a pontajelor lunare si alte documente;
- Gestionarea concediilor de odihna si intocmirea rapoartelor privind concediile efectuate si gestiunea concediilor medicale;
- Asigurarea, inregistrarea si prelucrarea cronologica si sistematica a documentelor financiar-contabile (facturi interne, intracomunitare si extracomunitare, bonuri de consum, note de transfer, etc);
- Menținerea comunicării cu partenerii proiectului și finanțatorul;
- Verificarea documentelor și rapoartelor financiare transmise de către parteneri;
- Inregistrarea platilor si rambursarilor/incasarilor, conform extrasului de cont bancar, respectiv a celor in numerar atat in RON, cat si in valuta;
- Intocmirea, verificarea si inregistrarea avansurilor spre decontare si deconturilor de cheltuieli;
- Gestionarea deconturilor si a documentelor aferente deplasarilor interne si externe legate de nevoile proiectului;
- Asigurarea evidentei contabile a activelor imobilizate, circulante si a relatiilor cu tertii/ finantatorii;
- Indosarierea documentelor cu care lucreaza si supravegheaza arhivarea lor;
- Asigurarea elaborarii in termen util a situatiilor economico-financiare solicitate de managerul de proiect si/sau managerul organizatiei;
- Asigurarea intocmirii la timp si in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare a balantelor de verificare precum si a situatiilor lunare privind principalii indicatori financiari in concordanta cu cerintele finantatorilor si cele legale;
- Participarea la analize economice complexe initiate de Directorul organizatiei/ managerul de proiect;
- Intocmirea si transmiterea Declaratiiilor la forurile competente;
- Participarea la efectuarea inventarierii bunurilor materiale si banesti/inventar, conform prevederilor legale si raspunderea de corecta realizare a acestei activitati
- Asigurarea intocmirii si centralizarii documentelor legate de activitatea de salarizare: adeverinte de salarizare, adeverinte de vechime, note de lichidare, etc. precum si inregistrarea in contabilitate a tuturor operatiunilor aferente activitatii de resurse umane;