ACTIVITATEA 6: Violența și manifestările sale: brainstorming

DURATĂ: 30 de minute

descriere

a) Întrebați elevii care este primul lucru care le vine în minte atunci când aud cuvântul „Violență”.

b) Enumerați răspunsurile lor pe tabla împărțită în două părți.

c) Din listă, rugați elevii să identifice dacă este vorba despre violență fizică, violență emoțională, violență domestică, violență sexuală, violență economică, bullying – ajutați-i făcând referire la întrebări de ghidare pentru ca ei să găsească răspunsul corect. Notați opțiunile tinerilor pe tablă.

d) Acum rugați elevii să încerce să definească violența. Ajutați-i să iasă cu o definiție care să cuprindă toate punctele.

e) Consultați notele dvs. privind definiția violenței.

Întrebări pentru ghidarea discuțiilor

  • Ce este violența în opinia dvs.?
  • Care sunt formele de violență?
  • De ce oamenii folosesc violența?
  • Ce forme de violență se văd mai mult și ce se vede mai puțin? De ce?

Ce să reținem din această sesiune:

Elevii au învățat că violența ia multiple forme cum ar fi fizică, emoțională sexuală, sub formă de intimidare, bullying etc. Daunele pe termen lung pe care le are asupra victimelor sale de la o vârstă fragedă se proiectează adesea până în anii următori la vârsta adultă și au efecte comportamentale asupra relațiilor ulterioare.

Distribuie:
Tags: No tags