
DURATĂ: 40 de minute x 2 sesiuni
descriere
a) Facilitatorul anunță în prealabil grupul pentru a pregăti activitatea. Materiale necesare: foarfeci, lipici, reviste, carioci, creioane, tempera etc.
b) Elevii se vor grupa în echipe de 3-5 membri.
c) Fiecare echipă va pregăti în timpul activității un poster de campanie în care atrag atenția asupra riscurilor pe care rețelele de socializare le au cu privire la violență și la violența bazată pe gen, în special.
d) La final posterul va fi prezentat colegilor.
e) Activitatea este mai potrivită pentru două sesiuni/ întâlniri, astfel încât la prima elevii să lucreze la posterul de campanie, iar în cea de-a doua să prezinte colegilor rezultatul muncii.
Teme sugerate pentru campanie
Fiecare echipă va alege dintre aceste teme sau va propune una similară.
- Sexualizarea femeilor în mass-media – o practică dăunătoare;
- Imaginea masculinității în mass-media – Făt-Frumos al secolului XXI: aspecte pozitive și aspecte negative;
- Efectele rețelelor de socializare asupra stimei de sine.