MARTIE 2022
Responsabilități
Implementarea cu succes a activităților proiectului pentru atingerea rezultatelor planificate în proiect;
Activitatea de management și evaluare, derularea proiectului în parametrii stabiliți, executarea la timp a activităților, comunicarea cu partenerii din cadrul proiectului și respectarea obligațiilor contractuale care decurg din acordurile de parteneriat;
Organizarea planului de activitate în cadrul proiectului și vei asigura resursele necesare pentru atingerea obiectivelor proiectului;
Realizarea evaluării nevoilor refugiaților din Ucraina;
Mappingul serviciilor de sănătate maternă și sănătate reproductivă din București;
Realizarea materialelor informative privind sănătatea reproducerii;
Realiza parteneriatealor cu autoritățile și ONG-urile implicate în acordarea de sprijin umanitar refugiaților din Ucraina;
Cooperarea și menținerea legăturii cu autoritățile relevante și cu instituțiile partenere;
Identifică nevoile specifice fiecărui caz și oferă orientare spre serviciile necesare;
Identificarea și facilitarea accesului la resursele disponibile din comunitate care să asigure suportul în funcție de nevoile beneficiarilor;
Achiziționarea și distribuirea produselor pentru a veni în sprijinul nevoilor mamelor și copiilor/ familiilor refugiate din Ucraina;
Acompanierea beneficiarilor la servicii de sănătate dacă va fi solicitat acest suport de către beneficiari;
Monitorizarea cheltuielilor efectuate în beneficiul acestora, conform bugetului alocat;
Contribuie la dezvoltarea de noi propuneri de intervenții conform nevoilor identificate;
Raportarea si menținerea comunicării cu finanțatorul.
Cerințele postului
Studii necesare: superioare (reprezintă un avantaj studiile finalizate în domeniul asistenței sociale sau psihologie);
Să locuiești în București sau în împrejurimi;
Disponibilitate de deplasare în zonele de implementare;
Experiență profesională în management de proiect și/sau coordonare de activități, cel puțin 2 ani;
În mod ideal ai experiență în mediul neguvernamental;
Experiența în implementarea de activități umanitare reprezintă avantaj.
Specifice: operare PC, limba engleză (scris și vorbit la nivel mediu-avansat), cunoști legislația în domeniul ONG-urilor, managementul proiectelor.
Oferta Angajatorului
Program de lucru: 8 ore/zi; 5 zile/săptămână;
Angajare pentru o perioada de 5 luni – perioadă determinată, cu posibilitate de prelungire (în urma evaluării și a prelungirii finanțării);
Salariul oferit se stabilește în funcție de experiența candidatului, în conformitate cu grila de salarizare a Societății de Educație Contraceptivă și Sexuală.
Persoanele interesate sunt rugate să trimită CV-urile la adresa sediu@secs.ro pană pe 18 mai 2022. Vor fi contactați doar candidații selectați pentru a participa la interviu.
Vă informăm că datele dvs. vor fi prelucrate de Societatea pentru educație privind contracepția și sexualitatea în procesul de recrutare, pe baza interesului legitim în angajarea candidaților care îndeplinesc cerințele. Vom stoca informații timp de doi ani. Prin trimiterea CV-ului dvs. considerăm că ați luat act de informațiile comunicate anterior. Vă puteți retrage consimțământul în orice moment, trimițând un e-mail la sediu@secs.ro. Vom lua în considerare orice solicitare și vom oferi un răspuns în timp util. Pentru mai multe informații, consultați politica noastră GDPR aici: https://secs.ro/…/Politica-privind-prelucrarea-datelor…